vineri, 4 ianuarie 2013

Favoritele lunii Decembrie 2012

Luna decembrie a fost una aglomerată. Toate au fost pe grabă, sărbători, petreceri, însă cu toate astea trebuie să ne găsim timpul necesar și pentru îngrijirea noastră, așa-i?

În această lună mi-am hidratat tenul cu cele doua creme de la Milk & Honey de la Oriflame. O cremă este de zi și una pentru seară. Ambele miros foarte bine, hidratează pielea și îi asigură protecție în această vreme rece.


Apa termală de la Vichy îmi completează ritualul de demachiere, îmi împrospătează tenul și alungă roșeața. Este fresh și cred că se potrivește perfect după demachiere, calmând tenul.




Gelul de duș de la Skin So Soft de la Avon este aproape gata și asta pentru că mi-a plăcut și l-am folosit de câte ori am avut ocazia. Are particule exfoliante și are un miros plăcut. Hidratează și ajută pielea să fie mai catifelată.

În această lună am început să folosesc untul de corp de la FENNEL cu aromă de plumeria. Când am văzut cutia albastră mi-a plăcut, dar nu mă așteptam ca și conținutul să fie albastru. Dar îmi place, hidratează, intră rapid în piele și nu lasă urme albastre.


La categoria parfumuri, luna aceasta m-am delectat cu apa de parfum VIVA by Fergie de la Avon. Are un parfum florar, cu note de lavandă, mentă și narcisă. De asemenea, îmi place și sticluța parfumului.


Vă pup!

9 comentarii:

  1. Am si eu parfumul Viva si imi place la nebunie!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. De cand ma "chinui" sa-mi iau si eu apa termala de la Vichy:)) tot pentru roseata o vreau si eu. Sa le folosesti cu drag scumpa,pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. am mirosit acel unt de corp, are o aroma ok. mi-a placut mult ca e si continutul albastru :)).

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am apa termala Vichy si da, pot spune ca intr-adevar si mie imi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani Ioana :* Sa ai parte de tot ceea ce iti doresti si sa ne bucuri la fel ca pana acum cu articolele tale minunate :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cremele Milk & Honey cred ca miros extraordinar. Si eu am avut mai demult o astfel de crema de la Oriflame, dar era de corp. Ma innebunea mirosul ei!
    Frumoasa postarea!

    http://mademoisellezaria.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere