miercuri, 4 ianuarie 2012

Review masca-tratament si lotiunea tonica pentru puncte negre-Clearskin(Avon)

Buna dragelor !

Astazi am sa fac un review al celor doua produse de la Clearskin de la Avon. 

 
Este vorba de masca-tratament si lotiunea tonica pentru puncte negre.

Detalii produs:
Masca-tratament pentru puncte negre- 75 ml, pret-15 lei(maxim)

Ce spun producatorii: "Lupta impotriva punctelor negre, curata in profunzime si revitalizeaza pielea.
Mod de folosire: Aplicati un strat subtire pe fata si asteptati pana devine alb. Clatiti cu apa din abundenta.

Lotiune tonica pentru puncte negre-125 ml, pret- 15 lei(maxim)

Ce spun producatorii: "Improspateaza pielea, reduce punctele negre si excesul de sebum." 
Mod de folosire: Dupa curatarea pielii, aplicati pe fata si pe gat cu ajutorul unui disc demachiant. Nu clatiti. Se foloseste de 1-3 ori pe zi . 

Parerea mea: Efectele si rezultatele care le promit aceste produse nu au aparut. Dupa aplicarea acestor doua produse intr-o perioada de timp, nu am constatat nicio imbunatatire. 
In schimb, dupa curatarea mastii, tenul este iluminat si da o senzatie de prospetime, atata tot. 

Mie nu mi-au placut aceste produse si nu o sa le mai cumpar . 


2 comentarii:

  1. Mie mi-au facut foarte bine, iar la lotiunea tonica sunt deja la a 3 a sticluta, Nu e vb ca mi-au trecut punctele negre dar nu mi-au mai aparut cosuri, imi cuarata fata foarte bine dupa demachiere..Poate ar trebui sa o folosesti o perioada mai indelungata. Eu una daca renunt la ea cateva zile se vede diferenta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cu cosurile nu am probleme, imi apar foarte, foarte rar. In schimb puncte negre am si aceste produse nu m-au ajutat sa scap de ele, nici macar sa le diminuez :D

    RăspundețiȘtergere