luni, 30 ianuarie 2012

Review & swatch baton corector Catherine Arley

Corectorul Catherine Arley l-am cumparat de la Lady's. Fiind la un pret foarte accesibil(6.85 lei), am spus sa-l incerc. Cand mi-a venit coletul si am vazut corectorul am ramas putin dezamagita pentru ca stiam ca-mi comandasem o nuanta destul de deschisa dar, mi-a venit una inchisa.

Nuantele posibile erau acestea si eu mi-am luat nuanta cea mai deschisa cum arata imaginea,cea din mijloc.(04 Fair)


Ce spun producatorii : "ascunde si corecteaza inperfectiunile tenului" 

Alte detalii:
  • ambalajul este practic
  • pretul este foarte accesibil- 6,85 lei 
  • are 4,2 grame
  • este destul de dur, se intinde putin greu
  • are o acoperire medie
  • desi mi-a venit o nuanta destul de inchisa, dupa ce masez bine corectorul, nu observ vreo diferenta
  • nu cred ca o sa-l mai cumpar.

Am facut si cateva fotografii sa vedeti culoarea care mi-a venit si un swatch.








Un comentariu: