duminică, 19 februarie 2012

Review mascara Super Magnify de la AVON

Azi va vorbesc despre mascara super Magnify de la Avon. Am primit aceast rimel cadou si mi-a placut de prima data cand l-am folosit. Este singurul rimel, din cele incercate de mine pana acum, care da un aspect foarte natural genelor. Il folosesc la machiajele de zi in general. Lungeste genele, dar nu le incarca si nu le da aspectul acela de gene-paianjen. Are o penita subtire cu perisori foarte foarte scurti.





Imi place acest rimel si il folosesc destul de des. Probabil am sa-l mai cumpar.

Detalii produs: 
  • producator: Avon
  • cantitate: 7 ml
  • nuanta disponibila: black
  • pret: 10-29 lei (depinde de oferta) 


(poza preluata de pe internet)



6 comentarii:

  1. Si mie imi place foarte mult si chiar da un aspect natural,dar preferatul meu de la Avon ramane tot SuperShock Zodiac :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar este bun si SuperShock. Si mie imi place :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ce am folosit de la Avin in materie de rimel, m-a dezamagit.Cel supershock e mai ok.

    RăspundețiȘtergere
  4. hm, nu stiu ce sa zic :-? in general am fost multumita de rimelurile de la Avon. Nu le-am incercat pe toate, dar cu acesta,cu Supershock si cu Super Extend m-am inteles bine :) .

    RăspundețiȘtergere
  5. l-am avut si eu...imi place mult periuta

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesant;;) Nu stiu din ce cauza, dar intotdeauna mi-au placut rimelurile cu periuta subtire:))

    RăspundețiȘtergere