luni, 28 noiembrie 2011

Cutiuta cu minuni si balsamul de buze Tender Care - Oriflame

Buna tuturor! Vreau sa va vorbesc despre Cutiuta cu minuni si despre balsamul de buze, ambele de la Tender Care - Oriflame. Cu siguranta ati auzit de ele si daca nu, acestea sunt :


Aceasta cutiuta, o am cred de 5 luni. Nu am prea folosito la inceput, ci mai mult in ultima luna, balsamul de buze in schimb, da! Sa o luam cu inceputul.. Cutiuta cu minuni:

Ce spun producatorii : Formulă miraculoasă, cu extract din fagure de miere şi uleiuri naturale. Se aplică pe buze, faţă, cuticule, coate, sau în orice zonă cu piele uscată, aspră, pe bătături sau iritaţii. Pielea redevine suplă şi catifelată. Eu am folosito la coate, pe buze, pe maini si de cateva ori pe picioare. Si cateodata o mai foloseam si la sprancene sa le fixez, deoarece are o compozitie mai dura. Are o consistenta ceva mai mare decat a cremelor obisnuite, e mai taricica.Si daca am ajuns la aceste detalii, mai spun ca nu are niciun miros specific si are 15 ml.

Pe mine sincer cel mai mult mi-a atras atentia la ea, aspectul, care e foarte dragut. Pe parcurs au aparut si pe alte culori, cu aroma de ciocolata, caramel si vanilie.
                                       
Si acum balsamul de buze:

Ce spun producatorii : Regăseşte toate beneficiile faimoasei creme Tender Care într-un balsam pentru buze foarte cremos. Formula sa specială, cu efect hidratant şi protector, conţine ceară de albine, ulei de măsline şi ulei de echium, care catifelează buzele.
Da,da,da.Imi place mult!Catifeleaza, hidrateaza, este genial. Cred ca este unul dintre balsamurile mele de buze preferate. Eu m-am inteles tare bine cu el :). Are 4 g, incolor,fara miros si consta in jur de 10-15 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu