joi, 10 noiembrie 2011

Lapte Demachiant Bioten

Astazi vreau sa va vorbesc despre laptele demachiant de la Bioten (marca Elmiplant), care a devenit si preferatul meu .

Al meu este cu miere si galbenele si este pentru tenul uscat si sensibil. 

 Ce spun producatorii ? 
  Lapte Demachiant Bioten cu Miere si Galbenele curata eficient si catifeleaza tenul uscat/ sensibil, fara sa-l usuce. Indeparteaza delicat machiajul si impuritatile acumulate pe parcursul zilei, permitand epidermei sa respire.Mierea, un agent nutritiv natural, contribuie la mentinerea echilibrului optim de hidratare al pielii, iar Galbenelele calmeaza eficient iritatiile. Astfel, tenul este curatat si hidratat, lasand o senzatie placuta de catifelare.
...si sunt de acord cu ce spun ei . :)

 Eu una m-am indragostit atat de mirosul demachiantului , cat si de efectele pe care le are. Imi place mult de tot pentru ca imi lasa tenul foarte hidratat si pentru ca indeparteaza machiajul foarte bine, in special tusul de ochi sau rimelul. (Am avut si demachiante care nu se prea descurcau cu rimelul sau tusul de ochi.)
 Raportul cantitate-pret este unul bun, tinand cont ca are 200 ml si nu este nevoie de o cantitate mare cand il folosesc. Eu l-am cumparat din Kaufland(dar am vazut si in Auchan) si a costat 10 lei .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu