vineri, 16 decembrie 2011

Intaritorul de unghii de la Catherine Arley

Acum 2 saptamani am dat o comanda la Lady's si mi-am cumparat, printre altele si intaritorul de unghii de la Catherine Arley. Il folosesc de atunci si sunt foarte multumita de el.


Ughiile mi-au crescut, sunt rezistibile si nu se mai exfoliaza. Cand l-am comandat nu ma asteptam sa fie atat de bun, tinand cont ca am dat pe el doar 6 lei, am spus ca nu va face mare lucru. Dar iata ca, a trecut ceva timp de cand il folosesc si voi continua sa-l folosesc pentru ca imi place mult. Nu am avut unghiile asa de lungi de mult. 

Este ca un lac transparent de unghii si se usuca repede. Eu il aplic pe unghia curata, inainte sa le dau cu oja si dupa ce am terminat manichiura.
Cum am spus, e de la Lady's, Catherine Arley, are 14 ml si a costat 6 lei !

3 comentarii:

  1. E super <3 si eu il ador,este foarte ieftin,luceste si se mentine destul de mult pe unghii.Eu tot pe post de baza il folosesc,dar il mai aplic si peste o manichiura french.
    Apropo,eu am avut unghii cu gel si de cand le-am dat jos il aplic in 3 straturi si unghiile mele nu mai sunt asa moi :)Pur si simplu le intareste si combate ruperea lor

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu il folosesc tot de cand mi-am dat unghiile cu gel jos, pentru ca erau moi si se exfoliau :-s . Chiar e bun! :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Bune produsele de la C A,prima data am crezut ca sunt proaste datorita pretului mic,dar am folosit un fond de ten si era chiar mai bun ca altele de top...Kiss

    RăspundețiȘtergere