duminică, 23 septembrie 2012

Revistele lunii Octombrie

Mai este o saptamana din luna septembrie si iata ca s-a dus si prima luna din toamna! Pregatite pentru octombrie? Pregatiti-va si pentru cumparaturi pentru ca in aceasta luna cateva reviste ne fac cadouri!

JOY Romania, ne daruieste cate o esarfa colorata la fiecare revista! Putem alege din cele 7 modele disponibile! Deci nu ne facem griji ca o sa ne fie frig !!

O revista interesanta care deabea asteapta sa fie cumparata la pretul de 12,99 lei.

O alta revista care ne face cadou in aceasta luna, dar de data aceasta produse cosmetice este revista FEMEIA. Puteti gasi produse cu marci precum: Yves Rocher, ISANA, Garnier, etc.
Revista o gasiti la pretul de 9,90 lei



Iar la revista Unica primiti cadou o crema 2 in 1 pentru infrumusetarea mainilor si a unghiilor de la Yves Rocher, care va va ajuta sa va mentineti mainile frumoase si catifelate in acest sezon rece. Revista costa 11,99 lei.




Ce va tenteaza mai mult? 
Eu deabea astept sa cumpar revista JOY cu esarfa !!


7 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. La pretul acestsa, produsele de la Yves Rocher sunt interesante.

      Ștergere
  2. Interesante cadourile revistelor din luna octombrie, dar pe mine nu ma tenteaza niciuna. Produsele Yves Rocher sunt mai tot timpul cadaou la revistele de femei si ma fac sa ma indoiesc de calitatea lor. Iar esarfa de la Joy nu ma tenteaza absolut deloc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat foarte multe produse Yves Rocher, dar cele care le-am folosit mi-au facut o impresie buna. Poate acest brand este un sponsor generos si de aceea se gasesc produsele cadou la reviste si nu pentru ca au o calitate inferioara.

      Ștergere
  3. imi plac esarfele joy dar ma tenteaza si revista femeia... sa vad ce cadouri gasesc la mine in oras.. :D

    te pup si te-am adaugat in blogroll :)

    RăspundețiȘtergere
  4. revista femeia..si cred ca aleg tot un produs yves rocher si unica

    RăspundețiȘtergere