sâmbătă, 17 martie 2012

Crema hidratanta matifianta Farmec

Am cumparat de ceva timp crema matifianta de la Farmec si acum am ajuns la sfarsit, asa ca-i voi face un review.




Tenul meu este unul mixt & gras, cel putin in zona nasului mi se fac si cojite si este prezent si excesul de sebum. Nu pot spune ca aceasta crema a facut minuni, dar ma ajutat.

Ce spun producatorii: " Crema cu structura speciala de gel, matifiaza zona T a fetei (barbie, nas, frunte), eliminand aspectul gras si hidrateaza zonele uscate ale tenului. Aplicarea zilnica a cremei imbunatateste si uniformizeaza aspectul pielii.
Extractul de ceai verde reda tenului prospetime, elasticitate si tonusul natural. Extractul de Aloe vera are puternice efecte hidratante, antimicrobiene si antiinflamatoare. Complex Sebaryl asigura reglarea secretiei de sebum si restabileste balanta hidro-lipidica a epidermei.

Utilizare: Se aplica zilnic, dupa demachiere si tonifiere, pe fata, gat si decolteu."

          Detalii produs: 
  • Cantitate: 50 ml
  • Producator: Farmec
  • Testat dermatoligic
  • Pret: 9-10 lei
  • Miros: foarte placut
  • Culaore alba
  • Consistenta: ca a unei creme obisnuite.
Am folosit crema ca baza pentru machiaj, dar o aplicam si dupa demachiere.Crema este buna, hidrateaza si matifiaza tenul dar nu pentru o durata lunga de timp. Cum am spus, o folosesc ca baza pentru  machiaj, dupa vreo 3-4 ore nu-si mai face efectul si zona nasului nu arata tocmai bine. 

Nu pot spune ca nu sunt multumita de ea, mi-a placut, ba chiar imi rezolva si problemele cu cojitile, dar nu e cea mai buna crema. 

Ce crema matifianta imi recomandati ? 
Voi ati incercat-o pe aceasta ? 

2 comentarii:

  1. Din punctul meu de vedere produsele farmec nu mai sunt ce au fost odata. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Incearca crema-gel matifianta de la Elmiplant. Mie mi s-a parut cea mai buna din tot ce am incercat pana acum. Stiu ca tenul gras e tare dificil de intretinut, dar ar trebui intr-un fel sa ne bucuram deoarece se rideaza cel mai greu:):*

    RăspundețiȘtergere