vineri, 27 ianuarie 2012

Review White Nettle & Papaya 2-in-1 Anti-Dandruff Shampoo and Conditioner

Am gasit, uitat printr-un dulap, samponul si balsamul 2 in 1 de la Oriflame. Era uitat pentru ca nu il mai folosesc de mult si am zis sa va vorbesc voua despre el . 



Ce spun producatorii:
 "Un sampon delicat care curata eficient si previne aparitia matretii, lasand parul sanatos si stralucitor. Se aplica pe parul ud, se maseaza intr-o spuma bogata, apoi se clateste.Potrivit pentru uz frecvent."

Despre produs: 
  • are o cantitate de 200 ml
  • are un miros foarte placut
  • pretul lui standard este de 11 lei si in timpul ofertelor variaza intre 8-10 lei
  • are o consistenta medie
Parerea mea: 
  • cred ca este unul din cele mai proaste produse pentru ingrijirea parului pe care l-am folosit
  • face spuma foarte putina in conditiile in care aplicam destul de mult produs
  • lasa parul cu o tenta de asprime
  • de matreata nu pot sa va zic nimic pentru ca nu am probleme cu ea, deci nu pot spune daca aduce vreun beneficiu
Nu mi-a placut deloc acest produs si nu am de gand sa-l mai cumpar. Este o gama destul de larga aceea din care face parte acest produs si nu am intraznit sa mai incerc altul . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu