miercuri, 22 februarie 2012

Ingrijirea mainilor

Am abordat acest subiect pentru ca ingrijirea mainilor ar trebui sa ne preocupe pe toate. Indiferent ca suntem in sezonul rece sau cald, mainile au nevoie de ingrijire si hidratare.

Daca unele persoane folosesc masti, uleiuri si alte solutii pentru maini, eu sunt de parere ca avem nevoie doar de trei produse: sapun, gel dezinfectant si crema de maini.

Intotdeauna am crema de maini in geanta si nu uit sa o folosesc. Aplic crema de maini de 2-3 ori pe zi, astfel am intodeauna mainile hidratate. 
Daca sunt acasa, atunci ma spal pe maini cu sapun si apa, iar dupa aplic o crema, iar daca sunt la scoala, in oras, aplic gel dezinfectant si dupa crema de maini. 

De asemenea in fiecare seara cand ma pun in pat folosesc crema de maini, care o tin intotdeauna in sertarul de langa pat. Am doua creme de maini, una pentru acasa si una care o am in genata mereu.

Acestea sunt produsele care le folosesc : Crema pentru maini si unghii cu glicerina de la Avon si  dezinfectant pentru maini Protex.


Voi cum va ingrijiti mainile? Ce produse folositi? 

4 comentarii:

  1. Eu folosesc o crema de maini de la Yves Rocher ,care este foarte buna .

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu folosesc crema pentru maini cu glicerina de la Farmec...pana acum nu am mai gasit una la fel de buna:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu folosesc o crema de maini naturala cu argan.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am in geanta Protexul pt curatarea mainilor,il ador!Si pentru maini,folosesc mai multe crede de la Avon,Oriflame,Farmec :)) ce gasesc cand caut :D

    RăspundețiȘtergere