miercuri, 11 ianuarie 2012

Review & Swatch Paleta 8 in 1 Smokey Eyes de la Avon

Astazi vreau sa vorbsc despre paleta de la Avon, 8 in 1 Smokey Eyes. O am de ceva timp si imi place mult !
Este dreptunghiulara, se deschide si pe o parte are o oglinda dreptunghiulara, iar pe cealalta parte sunt cele 8 farduri. !! 






Are un aspect dragut si este practica, contine 8 culori variate, atat mate cat si sidefate. Culorile sunt pigmentate dar putin prafoase. 
Raportul calitate-pret este unul foarte bun, tinand cont ca paleta costa 25 lei (acesta este pretul maxim, dar o puteti gasi si la oferta la 20 de lei ) si sunt 8 farduri. 

Aceasta paleta o mai puteti gasi si in varianta Neutral Tones, eu nu o detin. Aceea tot 8 farduri are, doar ca sunt nuante neutre. 


Aveti aici si swatch-urile: 



Sper ca va placut si ca v-am ajutat in caz ca aveati de gand sa comandati paleta.

2 comentarii:

  1. E draguta paleta...o are o prietena :)
    Imi place albul acela pt ca are un sidef mov (cred ca si la tine e asa)
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar asa e! Si mie imi place mult acea culoare, cred ca am folosit-o cel mai mult :"> pupici :*

    RăspundețiȘtergere