sâmbătă, 3 decembrie 2011

Haul Lady's

   Astazi a venit comanda de la Lady's, nu stiu cate dintre voi ati auzit de Lady's, este ceva asemanator cu Avon sau Oriflame. Preturile sunt mici,accesibile. :)
Este prima mea comanda la ei si pentru inceput mi-am comandat aceste lucruri:




  • Mi-am comandat doua balsamuri de buze de la Isabelle Dupont, unul simplu si unul care da un aspect glossy discret.Fiecare a costat 5 lei :)
  • Un gloss tot de la Isabelle Dupont in nuanta periwinkle, care a costat 9.5 lei.
  • Un lac de unghii Isabelle Dupont in nuanta golden pearl.A costat 4 lei.
  • Si un intaritor de unghii de la Catherine Arley pe care am dat 6 lei .


Am primit gratis si un set de 15 testere de parfum..

Imi pare rau ca nu am putut face si cateva swatch-uri, dar nu mai aveam baterie la aparat.Am sa revin altadata cu swatch-urile. 

Un comentariu: