duminică, 4 martie 2012

Review sampon regenerant Gerovital Plant

Am scris intr-o postare anterioara ca am renuntat la placa de o luna si doua saptamani. In tot acest timp am folosit samponul regenerant de la Gerovital Plant si astazi a venit vremea sa-l judec.



Ce spun producatorii:
Estractele naturale (de Brusture, Coada Calului, Mesteacan, Rosmarin si Salvie) si keratina fac samponul potrivit intretinerii tuturor tipurilor de par ce s-au degradat in urma vopsirior si tratamentelor zilnice de styling.


Alte detalii produs:

  • Producator:  Farmec
  • Cantitate: 125 ml
  • Pret: 9 lei
  • Consistenta: destul de groasa, transparenta
  • Miros: spre deosebire de alte sampoane-tratament acesta are un miros foarte placut 
  • Ambalaj: practic si de calitate
  • Este testat dermatologic.

In urma utilizariii acestui sampon am constatat diminuarea firelor despicate. Mi-a placut pentru ca nu imi lasa parul aspru, miroase frumos, face spuma si nu am facut matreata de la el. Am un scalp destul de senbil, dar m-am inteles foarte bine cu acest sampon.

Producatorii recomanda samponarea parului de doua ori, dar eu ma samponam o singura data. Am terminat tubul de sampon, desi mi-a facut o impresie bunicica nu cred ca o sa-l mai cumpar momentan, pentru ca sunt in cautarea samponului perfect [:))]. Totusi, nota mea pentru samponul acesta este 8,50 .

5 comentarii:

  1. Multumesc pentru acest review:* Eu acum testez samponul si balsamul de la Noni Care 2-1..:D pupici*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-am venit in ajutor, daca aveai de gand sa-l cumperi poate :* pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu folosesc Serul pentru varfuri despicate tot de la Gerovital.Este foarte bun si acesta.Dupa 1 luna am observat o imbunatatire remarcabila.Numai am varfurile aspre si despicate,ba chiar si-au revenit si la culoare.Asta am observat cand mi-am indreptat parul zilele astea(natural fiind cret).Imi stateau varfurile oribil inainte de a folosi serul.Sunt foarte multumita de acest ser.
    Ma salvat!:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Hm:-? am sa incerc si eu serul :*

    RăspundețiȘtergere
  5. E bine de stiut faptul caeste bun.Poate il voi cumpara si eu.Acum stiu ca este bun

    RăspundețiȘtergere