duminică, 13 noiembrie 2011

Manichiura cu scris

Vreau sa va arat ce unghiute mi-am facut azi :)


Pentru asta am folosit o oja alba, un lac transparent, o bucata de ziar si spirt.


Intai, mi-am facut unghiile cu oja alba si le-am lasat sa se usuce bine de tot. Am taiat ziarul bucatele mici, iar dupa aceea, am luat cate o bucata de ziar, o inmuiam in spirt cu ajutorul unei pensete, timp de 2-3 secunde, dupa o aplicam pe unghie si apasam timp de 5 secunde. Dupa ce am repetat procedeul pentru fiecare unghie, unghiile aratau asa:


Am sters scrisul de langa unghie cu ajutorul unui betisor inmuiat in acetona. Dupa am aplicat un strat de lac si a fost gata. In cazul in care vreti sa adoptati aceasta manichiura , in ultima etapa, cand aplicati lacul transparent, nu trageti foarte tare pentru ca riscati sa se intinda scrisul . Cum mi s-a intamplat mie aici :


Sper ca v-a placut !

7 comentarii:

  1. ce unghii dragute..imi plac foarte mult :*

    RăspundețiȘtergere
  2. am incercat si eu sa le fac si mi-au iesit multumesc ca mi-ai aratat cum se face :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu imi ies....se ia oja pe ziar cand iau bucata de ziar de pe unghie:|

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am incercat sa fac manichiura aceasta si mi-a iesit perfect!!!!!!!!! Iti multumesc pentru sfaturi!!!! pupici! :*

    RăspundețiȘtergere