marți, 7 februarie 2012

Castigatorii giveaway-ului ONLine


Iata ca a sosit si momentul in care trebuie sa anunt cei doi norocosi care au castigat cate un set format din trei produse ONLine.
Am avut 101 inscrieri si 9 persoane descalificate pentru ca nu au dat share corect sau mi-au dat un link cu blogul meu/contul lor de facebook.

Multumesc tuturor celor care ma urmariti si sper sa faceti asta in continuare!! 

Lista cu toti inscrisii: 






Ce a ales random ..



Cimmone Simmone


Pentru ca Ion Oprea nu mi-am raspuns la mail am ales un alt castigator : 





 Felictari Dorina Mariana Tarta.
Daca nu imi raspund in 24 de ore voi alege alt castigator !!


5 comentarii:

  1. Felicitari! castigatorilor. OnLine are produse foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos,mi-ai facut ziua frumoasa.
    Ma bucur tare mult.
    Felicitari si celuilalt castigator.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ti-am facut ziua mai frumoasa >:D< Sa te bucuri de premiu !

    RăspundețiȘtergere
  4. ON LiNE au produse minunate si eu le folosesc. Sa va bucurati de ele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc!!!!!!!
    Am trimis datele. Ce surpriza placuta!

    RăspundețiȘtergere