vineri, 2 decembrie 2011

Favoritele lunii Noiembrie

Buna tuturor ! Ce am folosit eu luna aceasta..
Pentru picioare am folosit lotiunea exfolianta cu saruri minerale si crema, ambele de la Foot Works de la Avon.Sunt foarte bune si catifeleaza picioarele foarte bine.Costa in jur de 10 lei fiecare.


Pentru corp am folosit lotiunea de corp cu efect de incetinire a cresterii parului. Nu incetineste cresterea, dar imi place pentru ca lasa piele catifelata.E de la Avon si costa in jur de 12 lei. Crema de la Vichy pentru combaterea celulitei, o am de ceva timp, nu stiu exact cat costa.Are un miros placut si catifeleaza.
Sprayul de corp racoritor cu extract de rodie si mango, nu l-am folosit chiar toata luna, doar spre sfarsitul ei, dar oricum imi place mult, atat mirosul, cat si efectul lui.E de la Avon si costa in jur de 10 lei.


Pentru par : Samponul de la Advance Techniques de la Avon. 2 in 1 sampon si balsam pentru toate tipurile de par. Are un miros placut si pentru mine este un sampon foarte bun. In general am fost multumita de produsele Advance Techniques. Al meu are 400 ml si a costa 17 lei .
De la Schwarzkopf am folosit sprayul de ingrijire cu superfructe pentru par uscat si deteriorat. Il aplic pe parul uscat cu prosopul si nu se clateste. Are un miros magnific! Il ador !
De la Subrina, nu stiu daca se gaseste marca aceasta in magazine, eu l-am cumparat de la un salon, am folosit sprayul pentru protectie impotriva efectului nociv la care este expus parul in timpul operatiunii de intindere cu placa sau cu peria si uscatorul de par.Este foarte bun, chiar asigura o protectie si a costat 20 lei. Pentru firele mai rebele si pentru fixarea parului am folosit gelul de la Battaglia. E din Italia, nu cred ca se gaseste in Romania, posibil prin Bucuresti :-?.


Pentru fata am folosit Gelul purificator pentru fata,de la Cien, tot din Italia. Il ador, are un miros atat de frumos si lasa pielea catifelata. Demachiantul de la Bioten, i-am facut un review aici. Crema de fata de la Essentials de la Oriflame. Balsamul de buze Tis farmaceutic.L-am cumparat dintr-o farmacie, a costat 8 lei si e foarte bun. Hidrateaza buzele, pentru o bucata buna de timp. Am fost foarte multumita de el.
Si de la Oriflame crema coloranta Veryme si anticearcanul.


Acestea sunt produsele care le-am folosit in mare parte luna aceasta! La cateva dintre ele o sa revin cu un review. V-am pupat!

3 comentarii:

  1. Ioana, iti place crema de la Vichy? face ceva in privinta celulitei?sau doar hidrateaza si...cam atat?:) merci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dintre cremele pe care le-am folosit, pot spune ca aceasta are un plus fata de celelalte.Am cunoscut un progres in privinta celulitei, dar eu faceam si masaj intre timp. Sigur a avut si ea un rol important si s-a cunoscut acest lucru.
    Eu o recomand :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsul de la AVON, Advance Techniques inca il mai folosesti? Eu il am de cateva saptamani si am facut matreata asadar nu sunt prea sigura de el ma gandesc serios sa revin la vechiul sampon :-?

    RăspundețiȘtergere