miercuri, 18 ianuarie 2012

Review rimel MAXIlash by Oriflame

Buna dragelor !

Vreau sa fac un review al rimelului MAXI lash de la Oriflame. Cu siguranta ati auzit de el, poate la-ti cumparat sau poate aveti de gand sa-l cumparati.

Ce spun producatorii ?

RIMELUL secolului: un aplicator revoluţionar, cu dublă acţiune, şi o formulă unicat, ce oferă genelor volum maxim şi intensitate a nuanţei cum nu s-au mai văzut! De 16 ori mai mult VOLUM! Formulă îmbogăţită cu ceară naturală de albine şi panthenol, cu rol de îngrijire.

Detalii produs: 
  • cantitate: 8 ml
  • nuante disponibile: maro si negru
  • pret: 10-21 lei 

Ce spun eu ? 
  • produsul este cam laudat pentru ca nu este acesta "rimelul secolului" 
  • eu il am in nuanta black si este intensa culoarea
  • aspectul rimelului este foarte frumos
  • periuta tip perie are doua feluri de perisori, pe o parte perisorii sunt mai desi si pe cealalta parte mai rari
  • confera volum (nu extraordinar)
  • singurul minus care il are  (din punctul meu de vedere) este acela ca atunci cand deschid rimelul periuta are destul de mult produs pe ea si nu prea am cum sa-l inlatur.
  • nu pot spune ca este "revolutionar" si ca este preferatul meu, dar este bunut. Tinand cont ca am mai intalnit reclame de genul " revolutionar, 25X volum, incredibil" si cand incercam rimelul eram complet dezamagita, acesta cat de cat isi face treaba. 


Voi la-ti incercat, ce parere aveti despre el ? Si daca nu la-ti incercat, aveti de gand ?


Un comentariu:

  1. Folosesc si eu acest rimel.
    Prima oara l-am incercat la o prietena si am fost atat de uimita de rezultatul oferit genelor mele .. exact ca genele papusilor de portelan <3
    Insa cand l-am cumparat si eu nu mi sa parut a mai avea acel efect .. oricum este destul de bunicel rimelul.

    RăspundețiȘtergere