vineri, 17 februarie 2012

Review sapun lichid ON LiNE

Cu siguranta ati auzit cu totii de produsele ON LiNE si poate ca unii dintre voi le-ati si incercat.
Eu am primit spre testare cele doua sapunuri lichide, unul cu liliac si unul cu masline. Acestea mi-au lasat o impresie foarte buna si sunt sigura ca le voi mai cumpara si voi incerca si noi arome. 



Parerea mea despre aceste doua produse dupa ce le-am folosit:
  • ma asteptam sa-mi placa mult mai mult mirosul celui cu liliac, dar cel cu masline m-a fermecat cu totul
  • nu ma asteptam, dar cel cu liliac are cu adevarat miros de liliac!!
  • nu lasa mainele uscate sau aspre
  • hidrateaza foarte bine
  • curata foarte bine ( am facut niste swatch-uri la dematografe si s-a curatat foarte usor)
  • recomand aceste produse (si nu fac reclama sau ceva de genul) pentru ca pe mine una m-a impresionat placut calitatea lor si am sa le mai cumpar.
  • produsul are o consistenta buna ( nu este foarte lichide)

Detalii produs:
  • cantitate: 500 ml
  • termen de valabilitate: 12 luni de la deschiderea produsului
  • arome disponibile: Tei, Lacramioare, Miere, Castravete, Mere, etc.
  • pret: aproximativ 10 lei.
Voi ati incercat produsele On Line ? Va plac?

7 comentarii:

  1. nu am folosit niciodata ,aceste produse.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu le-am mai folosit ca gel de dus gabriela :)) Imi plac mult ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu le folosesc si imi plac mult

    RăspundețiȘtergere
  4. BUNA!Am,incercat doar cel de masline.tot uit sa l cumpar pe cel de liliac.imi plac produsele toate de sare nu mai zic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca cel de lacramioare miroase divin 8-> ...

    RăspundețiȘtergere
  6. probabil :-? pe el vreau sa-l incerc acum si pe cel cu miere :x

    RăspundețiȘtergere