sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Castigatoare giveaway Giordani White Gold

Astazi am incheiat giveaway-ul cu parfumul Giordani White Gold .Nu am verificat toate inscrierile si toate linkurile cu share de la facebook pentru ca nu am avut timp si intr-un fel este inutil, chiar daca risc sa fi avut persoane inscrise cu mai multe conturi :-s .Am verificat doar al castigatoarei, dupa ce am ales ..nu se va mai intampla asta .

Inainte sa anunt castigatoare vreau sa va zic ca v-am pregatit un nou giveaway si va invit sa participati si la acesta, de maine! 

Lista cu persoanele inscrise :


Si acum castigatoare...Se pare ca numarul 13 i-a purtat noroc Iuliei Fratieanu(Minnie Angel) pentru ca ea este castigatoarea!! Felicitariiii !







6 comentarii:

  1. Lista cu persoanele inscrise se poate vedea doar cu lupa.......

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau, dar am vrut sa pun toate listele intr-o singura imagine. Daca vrei sa te asiguri ca esti printre inscrise salveaza poza si da zoom sau contacteaza-ma si-ti voi da poze cu listele separat. O zi buna! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. cu zoom nu se mai vede nici atat....doar niste pete mici....sper ca sunt printre inscrise.
    Sunt mai suspicioasa pt ca am patit la alte concursuri sa nu apar pe lista desi m-am inscris.

    RăspundețiȘtergere
  4. Poti sa-mi lasi id tau si am sa-ti trimit pozele cu listele.

    RăspundețiȘtergere