marți, 8 ianuarie 2013

Winner Winter Competition

Buna fetelor, am revenit cu numele câștigătoarei. Înainte de toate, vreau să le mulțumesc celor 7 fete care s-au înscris și mi-au trimis poze cu manichiurile pe care le-au realizat. Mi-a fost destul de greu să aleg, dar după criteriile stabilite de mine, într-un final, am ales câștigătoarea.

M-am uitat la forma unghiei și la asemănarea unghiilor. Am vrut să aleg un model elegant, dar în același timp să aibă efect. Mi-am dorit ceva sugestiv.

Toate fetele s-au inspirat bine din pozele alease. Cu toate astea, nu toate pot fi câștigătoare.

În final am ales două manichiuri care mi-au plăcut cel mai mult și mi-a fost foarte dificil să mă decid. Totuși, manichiura care mi-a plăcut, manichiura pe care aș purta-o și eu, care mi s-a părut îngrijită și finisată frumos, care mi-a atras privirea a fost aceasta.

Deci Cernean Claudia este câștigătoarea!!!



Poza de inspirație:


Acestea sunt pozele pe care mi le-a trimis. Ea a respectat toate regulile!

Puteți vedea pozele tuturor participantelor aici.  

8 comentarii:

  1. Iti multumesc mult de tot pentru ca m-ai desemnat castigatoare :*
    Am vazut si celelalte manichiuri participante, iar eu vreau sa le felicit pe toate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumos, superba manichiura, felicitari, Claudia! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. te-am nominalizat la liebster blog awards - http://anaonofrei.blogspot.ro/2013/08/liebster-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere