miercuri, 2 ianuarie 2013

Dezamăgirile anului 2012

Dacă am făcut o postare cu preferatele anului 2012, acum a sosit timpul să îmi amintesc și de dezamăgirile produse de unele cosmetice.

Baton corector Catherine Arley. Îmi amintesc că mi-a venit o nuanță destul de închisă față de ce comandasem și era destul de tare.
Am scris despre el și aici.

Cremă nuanțatoare hidratantă Elf. Și aceasta avea o nuanță mult mai închisă decât ceea ce mi-aș fi dorit, era greu de întins și nu se uniformiza bine. În contact cu unele produse îmi provoca o senzație de usturime.
Crema nuantatoare hidratanta SPF 15
Ruj de buze Elf. Nu mi-a plăcut pentru că se aduna și atunci când îl aplicam se transfera pe buze mult produs. Mi-ar fi plăcut mult să-l pot folosi pentru că nuanța pe care mi-am comandat-o (Nostalgic) mi-a plăcut.


Lac de unghii Flormar Supershine 29
Când aplicam numai un strat de ojă nu era destul cât să se vadă culoarea intens cum se vede pe sticluță, și la două straturi se decojea imediat. Mi-am făcut de câteva ori nervi din cauza ei, pentru că numai ce apucau să se usuce unghiile și în câteva ore varfurile unghiilor erau decojite.



Pe voi ce produs v-a dezamăgit cel mai mult în 2012?
Aștept comentariile voastre. Vă pup.


8 comentarii:

  1. Da-mi mie oja Flormar:)) ca la mine rezista!
    Pe mine m-a dezamagit crema Normaderm de la Vichy, de la care am si avut ceva ponoase de tras, si in general cateva rujuri dar nici nu le-am acordat prea mare importanta pentru ca u fost rapid luate de mama.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ți-o dau cu mare drag. Eu cred că oja aceasta, în special, a avut o problemă. Nu sunt dezamăgită în general de ojele Flormar, ba chiar îmi plac mult, dar cu aceasta chiar nu m-am înțeles. Te pup

      Ștergere
    2. sa stii ca si eu am avut probleme cu o oja Flromar, in sensul ca se aplica dificil.Nici cu 3 straturi nu arata ok, si pana la urma am folosit o baza alba mata, si arata superb!

      Ștergere
    3. hm.. Am să încerc și așa. Poate nu o să mai fiu nevoită să dau două straturi de ojă și nu o să se mai decojească așa rapid.

      Ștergere
  2. nici mie nu mi-au placut rujurile ed la elf :(.

    la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păcat că nu sunt bune, pentru că au nuanțe frumoase. Te pup

      Ștergere
  3. Pe mine m-a dezamagit un lac de unghii cumparat dintr-o drogherie din Satu Mare care nu s-a uscat nici dupa 3 ore! Nu am stiu ce nume avea. L-am aruncat de nervi :-).
    Insa a fost un lac de unghii care m-a suprins foarte placut: lacul Bourjois. Niciodata nu mi-a inspirat incredere marca Bourjois dar am primit o oja cadou si este super. Acopera 100% dupa o aplicare, se aplica foarte usor si se usuca intr-un minut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie să încerc și eu lacurile de la Bourjois. De mult mi-am pus în gând să-mi cumpăr de la ei, dar sunt nehotărâtă în privința nuanței. Te pup

      Ștergere