sâmbătă, 8 septembrie 2012

Tag: A to Z things

Bună dragelor! Am primit acest tag interesant de la Special Beauty căreia îi mulţumesc . Cred că este prima dată când completez un tag din acesta şi o fac cu intenţia ca voi să mă cunoaşteţi mai bine.

A
Age: 17
Allergic: Nu
Animals: Nu am niciun animal .
Actors: Mario Casas

B
Birthday/Birthplace: 30 august 1995, Suceava, judetul Suceava
Best friends: Nu multe, dar foarte bune.
Body part on opposite sex: Mâinile
Best feeling in the world: Când râd
Best weather: Serile de vară călduroase
Been in love: Cred
Been on stage: Da
Believe in yourself: Da
Believe in life on other planets: Nu 
Believe in miracles: Da
Believe in magic: Da
Believe in God: Da
Believe in Satan: Nu mă gândesc la asta :-?? So..
Believe in Ghosts/ Spirits: Nu
Believe in evolution: Nu

C
Candy: Îmi plac jeleurile .
Color: Rosu, negru
Cried in school: Da
Chocolate/ Vanilla: Vanilie
Chinese/ Mexican: Mexican
Cake or pie: Pie
Countries to visit: Toate

D
Day or night: Night
Danced: Da, ma bine-dispune
Danced in the rain: Nu
Danced in the middle of the street: Da

E
Eggs: Omletă
Everyone has: talent !
Ever failed a class: Nu

F
First Crush: 4 ani 
Full name: Ioana Josan
First thought waking up: Cât e ceasul?
Food: sărăţele
Fruits: zmeură, harbuz.. toate

G
Greatest fear: Moartea şi boala
Giver or taker: Ambele
Gum: Orbit
Good luck charms: Nu am

H
Hair color: Şaten
Height: 1, 72 cred 
Happy: Starea mea generală
How do you want to die: happy
Hate: Înşelătoria
In guys/girls:
Ochii: Căprui
Hair colour: Brunet sau şaten
Height: Macar cu vreo 5 cm mai inalt ca mine
Clothing style: simplu, cu gust
Characteristics: înţelegător, drăgăstos, amuzant

I
Ice-cream: Vanilie
Instrument: Chitară

J
Jewelry: Îmi plac cerceii cu perle sau diamante, ţintă

K
Kids: Vreau 3
Keep a journal: Mai degrabă un caiet cu amintiri 

L
Love: oamenii buni, serile de vară
Letter: Îmi plac
Love at first sight: Cred că da

M
Milk flavour: lapte normal
Movie: Before Sunrise, Before Sunset, Tengo ganas de ti
Marriage: Deabea aştept :))
McD's or KFC: KFC

N
Number of piercings: Am încă o gaura în urechea stângă
Number: 3, 9
Nickname: Oli

O
One wish: Să fiu complet independentă

P
Place you'd like to live: Aproape de oraş, într-un loc ceva mai liniştit
Pepsi/Coke: Coke

Q
Questionnaires: Îmi plac unele.

R
Reason to cry: De fericire/Amintiri/Filme
Roll your tongue in a circle: A? :)) nu

S

Song: Adele- Someone like you
Shoe Size: 39
Slept outside: Nu
Shower daily: Da
Scientist need to invent: :-??

T
Time for bed: depinde ce am facut în ziua respectivă
Thunderstorms: Nu-mi plac, mai  ales când trebuie să ies din casă
Touch your toungue to your nose: Nu

U
Understanding: În general da

V
Vegetable you hate: păstăi
Vegetable you love: morcovul

W
Weakness: Familia
When you grow up: să am tot ce-mi doresc
Who makes you laugh the most: Prietenii 
Worst feeling: "indiferenţa doare cel mai tare"
Where do we go when we die: Undeva unde să mă întâlnesc cu toţi care au murit înaintea mea
Walk with a book on your head: Nu am încercat

X
X-Rays: :-??

Y
Year it is now: 2012

Z
Zoo animal: Panteră
Zodiac sign: Fecioară

4 comentarii:

  1. Ma bucur ca l-ai completat, mi-a facut placere sa citesc raspunsurile tale:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi ca ai avut rabdare sa-l citesti :)):*

    RăspundețiȘtergere
  3. first crush la 4 ani? :)) ce avea tipul asa special?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu avea nimic special, dar eram copii :)) Nu era un crush in adevaratul sens al cuvantului..

    RăspundețiȘtergere