joi, 27 decembrie 2012

Din traista lui Moș Crăciun

Anul acesta se pare că am fost tare cuminte pentru că Moșul a fost darnic cu mine și mi-a adus multe cadouri, la care nici nu mă așteptam. Deși unele cadouri le-am primit cu câteva zile înainte, am avut același entuziasm când le-am deschis ca și în dimineața de Crăciun!

Am fost extrem de încântată când am deschis cutia de la SEPHORA și am găsit trusa care conține: 96 de fraduri, 84 Lip Glosses, 5 Cream Eyeliners, 2 Eye Liner Pencils, 3 Blushes, 1 Bronzer, 1 Mascara, 4 pensule.





    Moșul mi-a lăsat și câteva produse cosmetice de la Bottega Verde. Din câte știu, în România nu se comercializează produse de la acest brand. Eu le-am primit din Italia și mi-au făcut o impresie foarte bună.



Pudră compactă Bottega Verde. Este foarte fină și rezistentă la transfer.



Două fonduri de ten Bottega Verde, unul rezistent la transfer și celălalt este iluminator. Ambele au 30 de ml și arată bine pe ten. Au o acoperire medie spre mică și nu încarcă fața.




Tot de la Bottega Verde, Moșul mi-a lăsat 8 creioane pentru ochi în 8 nuanțe foarte frumoase, cremoase și pigmentate. De asemenea, am mai găsit 3 creioane mai groase în nuanțele: mov, negru si gri.






Mascara Tridimensionale Bottega Verde (black)


Oja Bottega Verde în nuanța Tortora Chic


                    
Pensulă retractabilă pentru pudră și pensulă pentru sprâncene Bottega Verde.


Două parfumuri mi-au completat colecția de cosmetie de la Bottega Verde: Note per due și BV Girl. Amândouă mi-au plăcut mult. Se pare că Moșul a știut bine ce-mi place.


Un set format din șampon, mască și un ser de la Kelemata, care asigură protecție termică pentru păr.


Și în final, două săpunuri lichide naturale.



Pe lângă cosmetice, am găsit sub braduțul de Crăciun și o pereche de cercei fundiță negri, care mi-au plăcut mult de tot.


Voi cum ați petrecut Crăciunul? 
Ce ați găsit sub brad?













6 comentarii: