duminică, 9 septembrie 2012

Summer BEAUTY BEAU MONDE

Astăzi mi-am cumpărat revista Summer BEAUTY BEAU MONDE. Această revistă are o durată destul de lungă, din august până în octombrie, costă 9.99 lei şi vine împreună cu un produs cosmetic. ( tratamente pentru păr Schwarzkopf Gliss Hair Repair, ruj Avon Ultra Colour Rich 24K Gold (nuanţa Pink), produse Marionnaud: geluri de duş, creme de corp, săpunuri, loţiuni de corp, scrub).



Eu am mai găsit cu gel de duş de la Marionnaud şi rujul de la Avon şi m-am hotărât asupra rujului.

Revista are 34 pagini şi conţine câteva sfaturi pentru sezonul estival, dar şi recomandări despre terapiile pentru minte şi corp. De asemenea sunt articole despre remodelarea corporală rapidă şi antrenamente în aer liber.

Revista este destul de interesantă şi mie mi-a făcut plăcere să o răsfoiesc.
În plus, rujul mi-a plăcut mult şi nuanţa chiar mi se potriveşte.

Voi aţi cumpărat revista sau aveţi de gând să o luaţi?

2 comentarii: