vineri, 28 septembrie 2012

NOUBA professional make-up 79

La sfarsitul lunii august a fost ziua mea de nastere si astazi am sa va vorbesc despre unul dintre cadouri.
Este vorba despre trusa de la NOUBA nr 79.






Aceastra trusa este foarte practica, are mai multe compartimente, dar cand se inchide este destul de mica. Mi se pare ideala pentru o calatorie pentru ca ai tot ce vrei in ea, cu exceptia fondului de ten, a corectorului si poate si a unor pensule mai profesionale.

Trusa contine 64 de farduri sidefate si mate. Culorile sunt pigmentate, unele chiar extrem de pigmentate si cele mate sunt si putin prafoase.








In trusa sunt si 8 lipgloss-uri si un ruj. Imi place foate foarteee mult nuanta rujului. Are o consistenta cremoasa si este incredibil de rezistent la transfer. M-a uimit intr-un mod foarte placut acest ruj si a devenit preferatul meu! Sper sa il mai pot gasi undeva si dupa ce il termin. Din cate stiu in Romania nu se comercializeaza produse NOUBA. 









De asemenea, trusa contine un dermatograf negru, un creion pentru buze rosu si o mascara neagra.
Imi place si mascara pentru ca defineste foarte bine genele si da un aspect super frumos. Creionul negru nu este foarte intens, in schimb cel rosu este destul de pigmentat.








2 nuante de pudra,2 nuante de bronzer si 4 nuante de blush fac trusa sa fie completa. Culorile sunt foarte placute si usor de aplicat. In mijlocul trusei este si o oglinda care iti permite sa o intorci in ambele parti ale trusei pentru o manevrare mai usoara. Trusa vine cu 3 aplicatori cu buretei, o pensula pentru buze si una pentru pudra/blush.


Trusa se inchide si devine destul de mica, are suport pe care sta si sincer, mie imi place foarte tare. Este prima data cand folosesc produse de la NOUBA si ma declar total multumita de calitatea acestor produse.

Din pacate, nu stiu sa va zic un pret sau sa va zic de unde a fost cumparata pentru ca, dupa cum am spus, am primit-o cadou. Stiu doar ca a fost achizitionata din Italia.

Cum vi se pare trusa?
Voi ati incercat vreun produs de la NOUBA?



2 comentarii:

  1. arata super trusa.. e foarte compacta si ideala pentru calatorii

    sa te bucuri de ea :)

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce draguta este trusa.
    Si foarte practica. Sa o folsesti cu placere. :)

    RăspundețiȘtergere