vineri, 7 septembrie 2012

3 days in photos

Am lipsit câteva zile pentru că de miercuri am plecat la ţară. M-am relaxat puţin cu fructe, reviste şi filme.
În acest timp m-am gandit şi la un giveaway pentru voi. Voi scrie despre el mâine, într-un post, deci staţi pe fază!

Vă las câteva poze din aceste zile :) ..    
                                                              Am cules fructe..
                                            




 

Mai târziu mi-am făcut şi unghiile. Voi posta mai multe poze într-o postare separată.




Am vizionat aceste filme superbe, pe care vi le recomand cu mare drag!!

UP

MASSAGE IN A BOTTLE

Am jucat şi remy ..


Şi la sfârşit, zmeura a devenit o tartă cu zmeură..



Câteva peisaje :D




Sper că v-a plăcut şi acest gen de postare! Aştept părerile voastre în comentarii.
Pupici dragelor!

3 comentarii:

  1. Buna.Frumos.sa ti fie de bine pup.ador zmeura la mine inca este puiut poate la nu sa papam..si de restu.spor la cf pop week.placut

    RăspundețiȘtergere
  2. Uaaai zmeura aceea si dupa ea am vazut si checul acela...m-ai ucis!!!

    RăspundețiȘtergere